ÄNTLIGEN!!! (igen)

Hej, jag heter fortfarande Johanna. Tidigare idag skrev jag att jag ska provstäda på ett företag torsdag och fredag, där jag förhoppningsvis får många fler timmar inom kort! Men inte nog med det, jag passar på att få ett jobb i Nora också. På ett äldreboende. Så nu plötsligt har jag två jobb, från att inte ha något. På äldreboendet kommer jag jobba ca 75% from mitten av juni till mitten av augusti - så det tänker jag mig att jag borde lyckas kombinera med timtjänsten på städföretaget. Det borde väl gå?

Övrigt, är att jag skrev in mig på TränaLätt idag, och kommer inte behöva betala månadsavgift på ca ett halvår. Jag ska imorgon träffa en personlig instruktör och få lite koll på maskinerna. Ska även kolla lite noggrannare hur grupp-passen är, det finns väldigt mycket som låter intressant... Troligtvis kommer jag prova på allt och sen välja ut de som passar mig!

Så, kommer det hända något mer otroligt positivt idag? Tycks ju nästan vara en otroligt bra och tursam dag för mig! Och jag klagar inte, det var längesen det hände - så jag tackar och tar emot!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

men åh! vad härligt! :)

2009-04-14 @ 21:29:34
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0