Dags för förnedringsmöte

Idag är en jättefin dag, lite tråkigt att jag inte hinner utnyttja solen som strålar så fint till att få ytterligare lite färg på min bleka hud. För faktiskt, faktiskt så sitter lite färg kvar från gårdagens sol, och det känns underbart. Nej, idag ska jag på förnedringsmöte på soc, där jag kommer få ett blankt nej direkt skulle jag tro. Efter det ska jag hem till min moster, där även hennes dejt(?), mormor och min mor och far kommer att vara. Det vankas födelsedagstårta för min moster, och senare blir det även mat. Kommer bli trevligt och gott. Ikväll ska jag bara förbereda mig för helgen, ta fram konsertkläderna sjunga igenom alla låtar en gång, och städa litegrann så att det inte ser hemskt ut när jag kommer hem igen på söndag.

Hur ser eran dag ut?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

okej, men då ska jag åka och kolla på något nytt till dig i helgen.



nu blir det filmkväll =)

2009-04-25 @ 01:49:19
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: julie

sv:Jag tycker att den är häftig :)

allt bra?

2009-04-25 @ 05:26:13
URL: http://julielwira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0