En dag fylld med sol och övriga bra saker

Ett försök till solande i Henry Allards, det var njutbart en stund - tills vindarna tog i. Då gick vi på jakt efter en husvägg med trapp eller bänk, fann en trapp vid rådhuset där vi njöt av solen för fullt. Vi styrde kosan mot McDonalds, för köp av McFlurry, som vi åt på torget samtidigt som vi konstaterade att alla har barn, det kryllar av barnvagnar med sötingar i. Prat om att världen är påväg utför, människor gör underliga saker som chockerar. Klokt eller inte? Ja, det har vi alla olika svar på. Bestämde att vi ska grilla ikväll, spanade på vin på systemet, köpte något random. Kl 18 tas grillen fram för årets första grillning - jag klagar då rakt inte. Har varit en mycket bra dag, och kommer fortsätta vara! Vin, grillat och Elina - vad kan bli fel?

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, vi ska också grilla idag! : niiice!



svar; nämen oh, tack så jättemycket :
haha :'



åh, vad bra! superbra! :) att det börjar fixa sig lite iallafall. det är du värd <3



och tack för kvällsfikatipsen :* dock var det nog inte så mycket som passade mig. men rostad bröd med sylt, mmm. det ska testas!

2009-04-18 @ 15:50:30
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: E

Damen vill ha sitt vin lite kylt ;D Om inte annat så hoppar jag nog vattenpipan, det känns inte som om det är något för mig :P



Ser fram emot kvällen!!

2009-04-18 @ 16:05:19
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack tack :) ja, visst är det lyx allt ;) haha



miss you toooo! <3

2009-04-18 @ 16:16:55
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :)

2009-04-18 @ 21:23:42
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0