En skev solbränna

När jag hade vaknat imorse satte jag mig och njöt av solen på min balkong ungefär 2½ timme. Detta resulterade i lite solbränna på bröstet, magen och benen. Men då jag såklart sitter ganska stilla i en enda ställning då jag solar på balkongen, kan man kalla det en väldigt skev solbränna. Jag är nämligen lite solbrun om man ser mig rätt framifrån, vrider jag mig däremot åt något håll eller vänder mig helt åt motsatt håll, då ser man att mitt kära sidfläsk är vitt, och likaså ryggen. Men det är fint, jag tar igen det så småningom.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

det är en riktigt vår-bränna det! :)

2009-04-23 @ 18:40:47
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Em

äsch då, de har inte kvar den väskan nämligen. men jag kanske kan leta ut något likande och skicka till dig som tröstpris.



ja det är klart att det är tråkigt att flytta hem igen men vad ska man göra.

2009-04-24 @ 02:37:47
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0