Kreativa kuvert innehållande vackra ord

Jag vill få kreativa kuvert innehållande vackra ord och ett te att provsmaka. Ett brev som är en saga, som framkallar leenden och en typ av kärlek. En kärlek till en vän. Ett tjock kuvert med papper efter papper, mening efter mening, ord efter ord.

Finns det någon som vill skriva detta brev till mig?



Nu ska jag sova. Imorgon är det körkonsert, och det ska bli underbart att sjunga lite mer. I byxor och blus som jag lånar utav mamma. Måste införskaffa mig konsertkläder, för det känns lite som att jag liksom aldrig slutar hoppa in och stödsjunga i kören och vid konserter. Jag älskar det!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: sofia

lycka till imrn! :)

2009-04-25 @ 23:11:03
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: circus em

jag kan skriva brev till dig! :)

och träden utanför mitt fönster är alldeles gröna nu, man blir så glad per automatik.



kärlek

2009-04-27 @ 09:27:43
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0