Ordbrist

Jag har varit tom på ord, därför har det varit tomt på ord även här ett par dagar. Ordbristen i mig kvarstår, jag har liksom inte så jättemycket att säga känner jag.

I förrgår träffade jag fina Agnes, Jenny och Anna. Det var hur fint som helst, underbara tjejer - jag tycker om er.
Igår träffade jag Sofia, och fick träffa Adam en sväng på köpet. En mycket trevlig eftermiddag!

Igår kväll började jag fixa en skiss till en mall för mitt personliga brev till Broby grafiska och linjen jag ska söka där. Eftersom linjen heter grafisk medieproduktion så ville jag inte dra iväg ett vanlig vitt a4 med text på, utan jag vill visa att jag har vissa kunskaper redan. Så, det blir ett lite småspexigt brev, som jag ska skriva ut på fotopapper.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Nora och gå på en liten intervju, som förhoppningsvis ger sommarjobb och gärna extrajobb. För soc är fullkomligt off och inte alls särskilt bra.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag saknar dig ännu mer. har varit tomt utan dig. jag vill att du ska må bra! kan jag göra någonting? vill du att jag kommer nästa helg? är du ledig då? eller vill du vänta. helt upp till dig hjärtat. jag finns här! igår skrev jag ett inlägg.. la ner bloggen.. efter 10 min tog jag bort det. jag är sp jäkla velig.. det är så himla tråkigt när ingen kommenterar (nu syftar jag inte på dig såklart) men det är tråkigt.. vi får se :) har kvar den nu iallafall. ta hand om dig. gör det som DU mår bra av. lova mig det. massa kärlek <3

2009-04-09 @ 12:15:37
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: circus em

jag har frågestund nu på min blogg! fråga precis vad som helst vettja.



kärlek

2009-04-09 @ 13:20:06
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0