Övervåningen fylld med dans

Det var en toppenkväll igår! Hade så otrolig kul! Träffade nytt folk, träffade gammalt folk - som kände igen mig. Gick till Satin, undervåningen var tom, övervåningen fylld med dans och rnb. Något som är lite intressant är att jag aldrig är hemma strax efter två - då uteställena stänger - numera, klockan lyckas alltid bli mer...


Jag, Anna, Maja, Filippa, Jenny


Nu ska jag få besök.
Ha en toppenhelg gott folk, vi hörs igen på söndag!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

tack, det är jätte bar med mig, hur är det själv? jag ska ner till forever i helgen och kolla om de har kvar väskan!

2009-04-11 @ 03:16:40
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0