Sömnbrist!

När klockan var 4 somnade jag i natt, det var en omöjlighet att somna verkligen. Så, jag försov mig, jag kunde inte gå upp när klockan ringde, jag kunde knappt röra mig pga trötthet. Så, jag somnade visst om. Och vaknade vid 11. (Tur att intervjun är flyttad till imorgon!)  Jag kände inte att det var så stor idé att gå till jobbcentrum idag, så jag startade istället dagen med en promenad på 1½ timme i det underbara vädret. När jag kom hem igen tog jag en tallrik vaniljyoghurt med banan, hallon och blåbär i, när det var uppätet satte jag igång med att fylla i ansökningar, skissa på personliga brev, kolla efter jobb i norge och kolla på arbetsförmedlingens hemsida. Så jag måste säga att jag känner att jag gjort något vettigt av dagen och inte legat och gjort ingenting.

Jag har gått upp på stan och köpt ett par jeans, då mina (nästan de enda jag kan ha...) nu har gått sönder ännu mer, tyvärr. Inköpet av jeans var framförallt för att jag vill se respektabel ut imorgon då jag ska på anställningsintervju. (Håll tummarna för att den går bra!)

Nu när jag är hemma igen ska jag fortsätta med personliga brev, jag ska fixa till något litet att äta, jag ska lägga mig och se lite usla serier eller en film och bara, ta hand om mig själv en stund.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: E

Sv. Skorna är dina, när du fått fram pengar :)

Lycka till på intervjun imorgon, go girl!

2009-04-01 @ 17:55:18
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0