What a day!

Jag chockade mig själv med att vara på gymmet typ 1½ timme när jag var där i förmiddags. Körde lite kondition, träffade på en bekant som jag språkade lite med, tog en runda bland maskinerna, och sen provade vi båda på vibrationsplattorna. Efter det blev vi inropade på ett core-pass och gjorde åttor i luften med benen och kämpade rent allmänt. Givande träningsdag, och jag hoppas verkligen att jag inte har träningsverk imorgon. För då på kvällen ska jag på ett HLM-pass (höft, lår, mage) och det känner jag verkligen att jag vill gå på. Vill även gå på core på onsdag, och allra helst Afro-dansen på torsdag. När ska jag hinna med maskinerna? Fortsätter jag såhär så kommer min kropp vara otroligt fit inom kort. (om jag har tur!)

Efter gymmet gick jag hem och övade lite på sångerna till kören, och blev hämtade av Camilla vid 3 för en färd mot Lindesberg. Jag mår så otroligt bra av att sjunga, det är bland det bästa jag vet! På onsdag ska jag till Lindesberg igen och öva på min solosnutt ensam med Gunbritt, det ska bli så otroligt kul. Senast jag övade ensam med lärare på sång, var för ca 2 år sen, så jag ser fram emot detta så otroligt mycket! På lördag blir det 4 timmars övning, ser fram emot det väldigt mycket med, för då är vi flera av oss gamla körmedlemmar, så det kommer bli så otroligt bra! Och på söndag är det konsert.

Trots att det bara gått en knapp vecka med träning, så känns det jättebra. Jag känner mig redan piggare, känner att jag gör något för att min kropp ska må bra! Och att dessutom kombinera detta med sång, det gör det hela ännu underbarare. Att sjunga får mig att må så otroligt bra!

Nu, nu ska jag lägga mig och sova, och hoppas på att jag vaknar upp utan träningsverk, och att jag vaknar upp till en solig och vindstilla dag som låter mig sitta ute på balkongen ett antal timmar och dra åt mig en härlig liten solbränna innan det är dags för gym och allt vad det nu är!

Godnatt gott folk!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

uh, shaise! vad duktig du har varit :)

nu blev jag också sugen att gymma och träna riktigt ordentligt.



svar; haha, uj uj uj. nu blev jag proppad med tips :' tack! och nu ska jag ta mig tusan exprimentera fram något senare idag. eller iallafall senare någon gång :'



2009-04-21 @ 09:59:52
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0