Dagens sysslor

Nu har jag ringt till jobbcentrum och sagt att jag inte kommer dit något mer, måste dock dit under dagen idag och fixa till en närvarorapport. Övrigt idag är att jag ska vänta på samtal från folkhögskolan som ringde mig igår, jag är så otroligt nyfiken på vad de ville säga då de ringde! Jag ska till gymmet och träffa instruktören, sen håller jag mig nog kvar ett tag och tränar. Kommer vara så otroligt skönt.

Edit: jag ringde till folkhögskolan, igår tyckte jag de sa Gotlands folkhögskola, men icke - det var visst Kjesäter. Av någon otroligt dum och klantig anledning så hade jag glömt skicka med arbetsprover till min ansökan. Så jag har satt ihop ett litet album på fotosidan nu, där jag har mina arbetsprover och de har nu fått den länken. Så nu är det bara att vänta och se om de vill ha mig eller inte!

Nu: frukost. Yoghurt, juice och te.
Sen: Jobbcentrum o hämta närvarorapport
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0