"Vilka är dina negativa egenskaper?"

När klockan ringde vid 05.45, snoozade jag en gång, och gick sedan upp 05.55. Gjorde mig iordning för färden mot anställningsintervjun.

Intervjun gick sådär, jag tycker alltid det är otroligt svårt. Den värsta frågan är "Vilka är dina negativa egenskaper?"  Man vet att de finns, man vet att man ska lägga fram egenskaper som låter mindre bra, men som egentligen är bra inom det yrket man söker. Man har kommit på bra ord för de där negativa egenskaperna kvällen innan, men när man får frågan är orden helt bortblåsta ur huvudet.

Jag fick sitta och medlyssna med ett par stycken. Systemet verkar otroligt svårt - men jag antar att man lär sig ganska snabbt ändå... Men jag kan inte låta bli att hoppas på ett jobb i örebro...!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; kram på dig! och självklart att du får fråga :*

jag går på "läkarundersökning" två gånger i veckan (dock känns det väldigt onödigt eftersom jag är väldigt stabil just nu) för att kolla vikt, blodtryck, puls, cirkulation osv.. och ja. ungefär så är det.



2009-04-02 @ 20:03:39
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0