It's complicated

Har haft en sådär väldigt fin dag. Började med att sitta på balkongen och sola någon timme, påminna min hud om att den faktiskt inte behöver vara sådär vinterblek och glåmig. Träffade sedan Nilo och snackade lite skit på Hälls, över en cola. Det var prat om de där problematiska karlarna, bland annat... Träffade därefter Sofia, gick zickzack mellan butikerna på Köpmangatan och snackade lite småshit, samt om hennes nya, fina kärleksförhållande. De verkar perfekta tillsammans.

Nu ska jag återgå till verkligheten. Påminna mig själv om att söka jobb är det jag borde göra. Önskar så att jag visste vad jag vill plugga, för jag känner mig sugen på att plugga nu! It's complicated.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: nilo

ja dt var mysigt!! måste göras om asap

2009-08-13 @ 20:39:43
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: sofia

har en kompis som bor&jobbar i norge som är hemma nu över sommaren. hon sa upp sig från sitt jobb, för hon tröttnat på det. hon säger att det finns hur mycket jobb somhelst i oslo. kika bara på deras arbetsförmedling. ;)

2009-08-13 @ 23:56:37
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0