Jag vann Veckans blogg!

Tack alla underbara som har röstat på mig hos Emma! Jag vann tävlingen om veckans blogg.     Här      kan ni se detta! Känns riktigt kul.

Idag på jobbet var det riktigt mysigt, vi tog upp alla och serverade frukost. Därefter körde jag och Emma S ut några stycken på innergården, tog med oss saft och kakor ut och hade en mysig stund. De herrarna som kan vara lite vrånga, var idag väldigt glada och på ett härligt humör. Hoppas att det blir mer sånt i helgen!

Träffat Niclas en stund nu. Satt på en bänk vid slottet, pratade, iakttog duvor och drack vatten. Det var enkelt, det var fint! Nu åker jag nog hem till mamma och pappa. Tror jag. Kanske. Mamma ska komma hit en stund, äta lite blåbärspaj, bestämmer när hon är här, om jag åker med ikväll eller inte. Kommer spendera helgen där.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar aah vad söt du är! ^^ det är ingen fara, vet precis vad du menar. har haft total blackout den senaste tiden nästan vad jag ska blogga om bara för att jag också jobbat så mkt. Självklart är du tillagd på bloglovin! ^^

2009-08-06 @ 18:16:51
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Pysselninjan

Jag röstade :D

2009-08-07 @ 12:14:13
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0