Bo? I Stockholm?

Trots regnet var Stockholm fantastiskt även denna gång. Men jag måste börja förstå att 2½ dag i Stockholm är för lite, varenda minut blir schemalagd i princip. Någon gång behöver jag en vecka i Stockholm. Eller allra helst - skulle jag vilja prova på att bo i Stockholm en period, bara för att ha gjort det. Bara för att ha bott någon annanstans. Det var det där med mod som saknas bara. (Någon som har koll på nån andrahandslägenhet?)

Jag har klappat på en kattunge i Solna, gått på Secondhand jakt på söder i skymning, ätit lunch på Kungshallen med Louise, fikat på NK med Natha, åkt tunnelbana och pendeltåg alldeles själv, ätit middag hemma hos Fanny, njutit av Melissa Horns konsert på Göta Lejon (kommer några ord om den sen eller imorgon!), strosat i affärer. Jag har fått mersmak. Stockholm blir mysigare och mysigare för varje gång jag åker dit.




En doft av brända mandlar har legat över området kring Sergels torg, och ljusslingor ligger som ett tak över torget. Det är mysigt och väldigt fint!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej. Nää jag flyttade ifrån Värmland för snart 5 år sen haha :)

2009-12-11 @ 00:08:33
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Julia

nä just nu bor jag i Jönköping :)

2009-12-11 @ 00:45:03
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: frida

fina bilder

2009-12-21 @ 12:39:44
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0