Underbara snö!

Det är lustigt, hur jag för första året sen barnsben älskar hur snön lägger sig på marken. Jag älskar ljuset den skänker till vardagen som varit grå så länge. Och jag älskar hur snöflingorna som landar i mitt ansikte, smälter. Jag älskar till och med känslan av smältande snö som rinner ner i pannan när man kommer in i affärsvärme. Det är så det ska vara och det är fantastiskt. När jag inser att jag älskar detta - inser jag att jag älskar att vara jag. Jag älskar att må bra, och mår bra - det gör jag nu, bättre än någonsin!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att genuin lycka finns i de små sakerna. Som i snöflingor, smaken av gott kaffe, en bra bok. Det är fantastiskt att du insett värdet av livet!

2009-12-16 @ 08:11:41
URL: http://oslodimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0