Underbart!

I somras när jag började jobba på äldreboendet trodde jag aldrig att jag skulle komma att trivas så bra med det som jag gör. Jag vill inget hellre än att jobba, hela tiden. Visst - det säger sig ju självt, att jag vill få in lite pengar varje månad. Men jag tycker det är kul också, jag tycker det är mysigt med den responsen man får av brukarna trots demens med mera. Jag tycker det är kul att finnas tillgänglig med min möjlighet att hjälpa. Och det som gör hela grejen ännu bättre - är att de allra flesta i personalen, är otroligt bra och kul att jobba med!

Nu ska jag äta några mackor med sylt & ost, sen ska jag göra mig iordning lite och därefter bege mig mot jobbet. Jag ska träffa vikariesamordnaren och vi ska ordna lite jobbtider åt mig. Underbart!!!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh det är klart, har dock fått tag på en bloggläsare som tänker köpa en till mig och skicka:p Hoppas det iaf:p

2009-12-01 @ 13:51:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: MATILDA

sv: jag har ingen aning om vart julkulorna är köpta! knäppte korten på en julgran inne på ett köpcentrum :) hehe

2009-12-01 @ 19:20:47
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj, tack så hemskt mycket!

och du är så välkommen att köpa den i storlek stor om du så önskar...det går att ordnas =)

2009-12-01 @ 23:34:03
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Systern

Du kanske ska läsa till undersköterska..? Ses om ett tag :)

2009-12-08 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0