Berätta för mig, om dig!

Nu ska jag se på Girl Interrupted och äta morötter i egen dipp, kanske pausar någon gång och gör en liten fruktsallad också.


När antalet besökare nu ständigt ligger mellan 50 och 80 per dag, men antalet prenumeranter på bloglovin, endast är 9, så är jag otroligt nyfiken på vilka alla är. Hur har ni hittat mig? Vad får er att återvända? 
Antalet prenumeranter på gamla bloggen var 18 - var är ni nu? Det dagliga innehållet är ju detsamma här, det enda som skiljer, är att det är nu, istället för ...

Lägg till mig på bloggkoll vetja (klicka på "knappen" nedan), och berätta lite här om vilka ni är. Skulle vara otroligt fint att få en svag aning om vilka ni är som läser! 



bloglovin 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Natta

Din fråga är nu besvarad på bloggen :)

2009-02-08 @ 22:25:03
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Natta

jag var liksom tvungen att svara ärligt angående alla de tre tjejerna. har fått nog av dem! haha

2009-02-08 @ 22:36:20
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Natta

alla tre böckerna är som tur på svenska, går snabbare att läsa men jag är trött i huvudet :/

2009-02-08 @ 22:54:30
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Anonym

prova att inte byta adress så behåller du nog fler läsare... namnet är ju faktiskt inte särskilt viktigt.. man tröttnar på att alla byter faktiskt.. men du har fortfarande mig iaf! haha

2009-02-08 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0