frågestund eller inte?

okej, det var tyvärr inte någon som nappade på min fina beskrivning gällande en brevvän i förra inlägget, synd. skulle vara så fint att växla tesorter och fina ord med någon. så, nu istället för att vänta ivrigt på ett napp i denna fråga, så tar jag istället på mig jacka och skor, och kliver iväg till bokia, där två pärmar ska inhandlas, och en kalender - borde inhandlas. ska även gå till hemtex och se om det finns något att nyttja 250 kronor på. sen, kommer jag hem. och jag har funderingar på att göra som i de lite större bloggarna - bara för skojs skull liksom - och ha en frågestund. men jag måste veta om jag kommer få några frågor, eller om det bara kommer bli helt, patetiskt och fånigt, och antalet frågor ligger under 10... så, nå?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kanske är bra under tiden på körskolan och blir dåliga "sen"?

2009-02-07 @ 13:57:53
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

hum ja faktiskt.. men de kanske "kan om de vill" haha..



jag har faktiskt en supermysig lördag:) dudå? vad händer för dig?

2009-02-07 @ 14:00:35
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Lisa

Snygg blogg! Gjort designen själv?

2009-02-07 @ 14:05:33
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0