Jag kommer leva i värsta lyxen...

Elektrikern har varit här nu. Han gick runt och spanade noggrant, öppnade dörrar och gav ifrån sig hummande läten. Han skulle kolla med hyresvärden och se om han tyckte likadant. Nämligen ett tyckande som handlar om tre uttag till i rummet, tillfixning av fläkt inne i badrummet, belysning i garderoberna. Herregud! Jag kommer aldrig vilja flytta härifrån, jag kommer leva i värsta lyxen, och det är ju inte direkt någonting jag klagar på!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: nilo

hoppas hyresvärden e schysst och låter det där fixas! håller tummarna för dig :)



tyvärr har jag inte adressen till den där bloggen, om hon tjejen som var 165 och vägde 42 eller vad det var.. det var en sån där random blogg som jag hamna på. kan säga till om jag hittar tillbaka!



ja filmen bolt var hur bra som helst haha, helt söt. du skulle hört sören.. det är ju med en katt i filmen... och när det blev sorgligt för katten så hör jag helt plötsligt sören utbrista: "neeeeeeeee men gud staaaackars kaaatt!!!! JAG SKULLE ALDRIG GÖRA SÅ MOT DEN!! den kan få bo hos oss!!!"



hahahaha



så den är bra :))



tråkigt att ja inte kunde hinka på dig o rosita nu men jag har fullt upp med flytten. hoppas ni har det bra tänker på er, miss u guys! PUSS & KRAM

2009-02-05 @ 12:38:16
URL: http://nilossecret.blogg.se/
Postat av: fanny

åh va kul hjärtat att du får det fint :) fast jag fattade inte riktigt :P skummade bara igenom lite fort. håller på att fixa lunch till mig och alex. det är så så så jäkla underbart att vara botad från köpmanin. nu ser man pengarna verkligen växa istället för att försvinna på onödiga saker. :) hoppas ni får en jättemysig kväll ikväll. massa kramar!!

2009-02-05 @ 15:30:05
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: alex

låter minst sagt lyxigt!

2009-02-05 @ 16:47:44
URL: http://infiniteexcursions.wordpress.com
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! det värmer, verkligen :*

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera :> kramkalas ^-^ ♥

2009-02-05 @ 17:17:48
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: LOVISA

fin header!

2009-02-05 @ 20:46:06
URL: http://tidtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0