jobbjobbjobb

jag var riktigt snygg idag. håret var nästan en wow-upplevelse. dock var väl inte kläderna de bästa för vädret. tygskor, och skinnjacka är väl inte direkt grejerna som får en att frysa mindre. men det gick bra ute på marieberg kändes det som. de inne på carlings var schyssta. jag ska ringa upp runt onsdag/torsdag, och be att få prata med en speciell snubbe, och så ska jag komma tillbaka senare i veckan. så jag hoppas lite på jobb antingen på carlings, eller på espressohouse- som barista. jag träffade elina inne på bikbok, chockade henne totalt. förhoppningsvis blir det lite bio på onsdag eller så, det vore fint. eller hemmafika.


bara vara med danne. te och mycket prat. vi gled över till la baguette för att mätta hungriga magar. han år helknasig, har heltokiga ideer, men jag gillart!

nu ska jag bara försöka bli varm. få ordning bland diverse papper, jag glömde köpa pärmar dock. senare ska jag ta en mörkerpromenad, bara slappna av.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0