Ont i magen av 1 l te!

Jag har druckit 2 gigantiska koppar te, på väldigt kort tid. De gigantiska kopparna rymmer ca 0,5 l. Man kan även säga att jag har ont i magen pga allt detta te. Men, det är ju himla gott, så vad gör lite magont egentligen?

Har ringt till hotellet jag sökt jobb på. Dock anställer de inte något just nu, alla tjänster är tillsatta. Jag börjar ha väldigt svårt att förstå vad jag ska göra, hur jag ska gå till väga med allt, och hur jag ska få ett jobb. Är det någon som har något tips?

Nu ska jag redigera lite bilder och komma på andra tankar!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0