Ska & reagge- kväll

På lördag är det ska och reagge- kväll på Stället. Man borde ju dra dit, bara för att det var en evighetsen det var ska och reagge någonstans... Men jag får se, allting har ju så himla mycket att göra med pengar just nu.

Idag ska jag söka jobb, och spana efter utbildningar. Tänka framåt och komma på vad jag vill göra med mitt liv, ungefär. Det är svårt, det är lite som att livet just har börjat, och då har man ju inte en aning om vad man vill göra, känns det som!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: ema

sött. det blev en fantastisk dag också!

2009-02-18 @ 18:14:41
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Snoppfia

Ja hörru du.. ser inte ljust ut för min framtid med arbetsprover som går bajs.. men helgen? umgås?

2009-02-18 @ 23:26:17
URL: http://sipowics.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0