ta bort adventsljusstakarna för tusan!

nu har jag postat brevet om nedsättning av csn-skulden, jag tog även en 30- minuters promenad när jag ändå var ute. och jag kunde konstatera att 3 st hus hade en varsin adventsljusstake kvar - tänd. det är februari nu, kom igen liksom! handlade lite smoothiematerial på lövstahallen också, ikväll blir det en banan, hallon- smoothie, det är så himla gott!

imorgon ska jag kliva iväg och köpa två pärmar till viktiga papper, bara för att jag just nu har mina cv.n i min portfölj- liknande grej, så är nu mitt köksbord en enda röra. ska även kliva iväg till hemtex och se om de kan ha något som piffar upp mitt hem lite. jag måste dessutom sätta upp tavellisten, så att jag kan placera tavlor och ljus där - men, jag kommer inte på var jag ska placera den bara. svårt. måste även gå på jakt efter guldramar, någon som vet var det kan finnas billiga sådana?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

klart du ska göra en god gärning =)

2009-02-03 @ 18:19:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0