troligtvis fem eller sex koppar te

troligtvis fem eller sex koppar te, smultron och höstskimmer. prat om böcker, filmer och saker man minns. småstadsmentalitet och jobb, inredning och dagens läge gällande allt. kortspel i form av stress och sjuan, spel man glömt, men plötsligt mindes. tända lampor, en doft av pepparkakor. och en skymning utanför som blev allt mer påtaglig. semlor från sveas och det var hur gott som helst (någon bild hann jag inte ta - jag var för glupsk!). drömmar om etagelägenheter och det självklara pratet om mat.

fin dag. en bra rosita.
och nu på kvällskvisten är jag faktiskt glad, glädje har annars varit en bristvara den senaste tiden.

tog en promenad i knastrande snö efter att bussen tagit med sig rosita. kyla i näsa, tända ljus i fönster. en tanke på att kvällspromenader nästan är mysigare än dagspromenader.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Natta

låter som en riktigt mysig dag :D önskar jag kunde koppla av en hel dag haha.

2009-02-01 @ 20:58:01
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: fanny

kvällspromenader ÄR mysigare. älskar att gå och se alla ljus i husen och bara tänka på allt och inget :) låter som en riktgt mysig dag gumman! jag älskar ditt sätt att skriva föresten! jag vet inte ännu vad det blir för film, har precis duschat och ska göra kvällsmackor och te nu. sen ska vi välja :) kanske den du föreslog? massa pussar&kramar!

2009-02-01 @ 22:01:10
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Läslogg är det jag berättade för dig - en grej som ska skrivas med engelska artiklar. En slags reflektion.



Mötet kan jag berätta om sen. Jag vill veta hur det går först :)



Jag kollade närmare på det där, och det visade sig vara en runda vid maskinerna, med instruktör :/ Tyvärr! Men vi får börja gå promenader och ta de där springrundorna du ville :P Dock har jag ingen kondition! Ha!

2009-02-01 @ 22:37:41
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: ina

jag gillar dina ord. de är vackra. vem är du? din blogg verkar vara något för mig, helt klart!

2009-02-01 @ 23:00:36
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Natta

haha det säger jag ej ;D

2009-02-01 @ 23:22:11
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0