jag vill sitta på ett café

tänker på semlor och att jag vill sitta på ett café och låta välmåendet öka för en stund, ta små klunkar av det goda teet, äta semlans lock först av allt. torka bort grädde från näsan och glittra lite med ögonen. tänker på att jag vill dricka drinkar smaksatta av passoá och skrika fram samtal för att höras genom musiken, skratta och dansa i neonljus. tänker att jag vill vara den som hörs gå i trapphuset, skrattande med vänner och en påse med bacardi watermelon.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad tråkig du fick denna dagen att kännas ;-P

2009-01-31 @ 13:29:01
URL: http://lackert.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0