prat om kvinnliga former

pratar om kvinnliga former med tommy, tänker på chipspåsen som ligger öppnad på köksbordet. tänker att en resa skulle vara otroligt fint just nu. en resa till thailand, till grekland, till italien, till london, till new york, till paris, till salzburg, till polen, till japan, till kina, till sydafrika, till miami, till australien, till cypern. jag skulle inte tacka nej till någon resa alls, vad som helst vore bra nog åt mig. känns det som.


chips nu.
sen ska jag följa tommys råd. stenhård träning. och nyttig kost.



elina?
promenader? och springturer?
visst är det väl något för oss?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Natta

jo jag har fått nog nu.. de är inte värda mig!

hahaha visst är det ;D Barista är ursprungligen kopplat till de som jobbar på barer men sen kallade man de bartender istället. Så kan brukar säga att vi som jobbar på café är kaffebartenders ;) haha

2009-01-31 @ 20:43:51
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Natta

haha jo jag med. vrider så mkt så att varmvattnet sjunkar till 20 hemma :D haha



jasså vad gjorde du då? bara gick runt? :D

2009-01-31 @ 21:21:11
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0