Äkta kramar är inte till salu

Jag är trött, men ändå har jag fått för mig att jag ska baka hallonmuffins. Ska ta med en upp på stan imorgon och ge Bobby som en liten födelsedagspresent. Ska träffa honom lite snabbt, för att få en kram. Vi diskuterade idag att kramar är en så väldigt bra medicin, borde finns receptfritt på apoteket. Dock skulle det ju inte vara de bästa av kramar man kunde få tag i där, de bästa av kramar är ju kramar från någon man känner, kramar från en god vän. Äkta kramar. Och det säger sig självt lite, att äkta kramar är inte till salu.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Emlan har en göööörmysig kram på lager till imorgon, det kan du skriva upp min sköna ;)

2009-07-08 @ 22:37:25
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0