Bada med Bobby!

Ett glas fruktsoda, en smörgås, några mentos, en bok (flickan och skulden). Detta ska avnjutas i min säng, nu! För imorgon ringer kl 05.50 igen, och då är det bara att kasta sig upp. Jag hoppas att jag får hoppa lunchen imorgon med, sluta 30 min tidigare. Imorgon eftermiddag ska jag bada med Bobby. Men innan det är dags att träffa honom så ska jag städa klart här hemma, för kanske, kanske att vi går hit efter badet och drar en vattenpipa. Kanske!

På lördag ska jag träffa en barndomskompis som jag inte träffat på ca 5 år eller något. Ska bli så jävla kul! Mina tankar har vandrat åt hennes håll många gånger, vi har glidit åt olika håll när det gäller klädstilar och umgängesstilar. Men nu tror jag att jag är placerade same, same ungefär. Längtar galet, det lär bli lite prat om minnen och lite random. Så nu har jag något att se fram emot när jag jobbar.

Godnatt people!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0