Cosmopolitan

Nya Cosmopolitan ramlade in genom dörren precis. Så eftersom inget spännande dykt upp för kvällen! (synd) Så blir det väl att kura upp sig i soffan och läsa Cosmopolitan och äta lite choklad kanske. Dricka lite te. Och så drar jag nog en film också. Börjar tvätta klockan 16.00, ska se till att det går så snabbt det bara går. Nu: ica. Hämta ut färgpatroner till skrivaren, samt köpa lite gott för kvällen. Because Im worth it.




Kanske skulle en cosmopolitan smaka bra till läsning av cosmopolitan?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Randy

Min favoritdrink =)

2009-07-10 @ 16:36:31
URL: http://www.randys.se
Postat av: Linn

På tisdag blir jättebra! :)

2009-07-10 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0