Dags för en helg i Nora

En riktigt seg dag. Men sen kom Danne och vi chillade lite. Drack te/kaffe, åt nudlar, bakade scones, såg på The secret life of bees. Det artade sig till en bra eftermiddag och kväll.

Imorgon bär det av till Nora där jag ska spendera helgen i Charlottes lägenhet. Finns det någon norabo som vill hänga en stund på lördag kväll så är det bara att tjoa till, jag blir glad för umgänge. Jag kommer nämligen vara internetlös. Jag kommer roa mig med att läsa, skriva, se på tv/film. Bara vara. Ungefär!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0