En fin stund med Linn + Emilia

Idag efter jobbet träffade jag Linn och hennes söta lilla dotter på 4 månader. Linn och jag gick i samma klass på högstadiet, och har inte träffats sen 1an på gymnasiet (då vi såg hip hip hora hemma hos henne), och det här var för ca 5 år sen. Så nu var det äntligen på tiden. Vi satt vid strandpromenaden och pratade, och jag tog en massa kort på henne och Emilia. En mycket fin stund, och jag hoppas att vi ses snart igen Linn!!!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emlan

sv: om vi säger såhär: det handlar om en viss karl! kan slå dej en pling (imorgon!?) och berätta hela grejen!

Miss you 2<3

2009-07-15 @ 00:03:13
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0