En plötslig längtan till Ryssland

När jag läser Sandras blogg vill jag plötsligt och utan någon som helst tvekan, åka till Ryssland. Njuta av målningar på husväggarna, Röda torget, barer där det spelas klassisk musik med fiol och piano, tinnar och torn. Det verkar bara, vara så himla fint!


När det ska handla om annat, så hoppas jag på att min tomatplanta klarar sig utan mig till på tisdag kväll. För nu åker jag iväg till mor och far min. Jag vattnar den lite extra nu innan jag beger mig iväg.

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: jobba  07.15-14.00, hem till mamma och pappa
Tisdag: jobba 07.15-16.00, träffa Linn, åka hem till stan
Onsdag: Ledig. Träffa Maja på eftermiddagen (mer?!)
Torsdag: Ledig. (Vad händer?!)  (Kanske, kanske hem till mamma och pappa på eftermiddagskvisten)
Fredag: Jobba 15.00-21.30, hem till Charlotte där jag ska sova hela helgen
Lördag: Jobba 08.00-13.00 rast 16.00-20.00, hem till Charlotte
Söndag: Jobba (någon random tid som jag inte minns just nu, sen hem till stan.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack så mycket! :)

2009-07-12 @ 20:24:06
Postat av: Paulina

Kolla och kommentera gärna bilderna på min blogg!! :)

2009-07-13 @ 16:14:54
URL: http://paulinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0