Gråtande tanter...

Att ha handsprit i småsår på händerna är ingen höjdare, done it more than twice. Det är inte något jag rekommenderar. Bita ihop, vända sig bort och grimasera. Lite så är det. Knytnävsslag, gråtande tanter som inte vill komma ut till maten, gubbar som gång på gång går in i ett annat rum än sitt eget, ilsken tant som letar efter dörrar som leder ut. Det är en enda röra. Är det inte augusti snart? 10 augusti...

Nu ska jag möta upp Emma och åka iväg till IKEA.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad jag förstår så arbetar du på ett älderboende? Finns det ingen annan avdelning som du kan arbeta på? Du kanske kan byta eftersom du verkar vantrivas. Vet hur det känns, har suttit i samma sits.

Mvh// Anna-Maria

2009-07-01 @ 17:38:13
Postat av: Niclas Lindahl

Ha tålamod Johanna. Du klarar det!

Stackars människor som är så jävla virriga.

De förtjänar att komma till en bättre plats.

Att sista tiden på jorden ska vara sådär är sjukt!

2009-07-01 @ 19:00:56
URL: http://www.niclaslindahl.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0