Hör av er!!!

Känner mig förkyld nu när jag är nyvaken. Hoppas att det inte är något på G. Ska vattna min kära tomatplanta så att den överlever till på söndag kväll! Och så ska jag till min moster och vattna hennes blommor. Sen är det dags, dags att bege sig till Nora. Jobba hela helgen, sova hemma hos Charlotte. Så om det finns någon Norabo som har lust att ses, typ lördag efter 17.00 och söndag mellan 13-16, så ring! Sms.a! Hör av er!!! Jag kommer vara utan internet, kommer sitta och läsa, skriva, vattna Charlottes blommor, kolla på tv, kolla på film... Lite så kommer min helg vara!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0