"Jag tycker vi tar en öl."

"Jag tycker vi tar en öl."   
                                          -  citat av Maja.
Blev till två öl
Blev till tre öl
Blev till fyra öl
Sen var pengarna slut för mig
Blev till fem öl för Maja
Och till sex öl för Maja

Men oavsett hur många öl det blev, och hur många som betalades ur egen plånbok. Så var det väldigt trevligt. En kul kväll med start på Liquidbar, därefter sköna soffor på Njuta och så avslutades det hela på Björnstugan. Det hela kombinerat med att jag ätit lite halvdåligt under dagen, resulterade i att huvudet inte riktigt sitter som det ska idag, det är lite rörigt. Men med hjälp av några klunkar cola så kommer allting ställas till rätta.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0