Massproduktion

Jag massproducerar. Eftersom det kommer vara eka tomt de närmsta dagarna.

När mamma plockat upp mig vid bussen i kväll så ska vi till Svalbo café och lyssna på några estetkillar som gick året över mig, de ska spela och sjunga litegrann. Och de där grabbarna... ujuj, ATT de kan sjunga. Jag tycker det är attraktivt med killar som har sångröst, eller som kan spela instrument. Helst både och, såklart!

Nu ska jag kolla av läget litegrann. Sen cykla iväg till Elina och hoppas på att jag hittar dit! Och framförallt ska jag hoppas på att det inte börjar regna på mig, molnen börjar dra ihop sig lite oroväckande känner jag.



Foto på Elina. Taget i februari detta år.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0