Minispa <3

Ikväll har jag unnat mig själv att köra ett litet minispa här hemma, i min ensamhet.

Vacker instrumental musik, en varm dusch, benrakning, ansiktsmask, ögonbrynsvaxning, body lotion. Nu ska jag bädda rent i sängen, sen kommer jag sova som en prinsessa. Bara efter att ha fixat såhär under kvällen, så känner jag mig utvilad - utan att ens ha vilat. Skönt! Te och sömn stundar. Och lite sovmorgon imorgon, äntligen!

På onsdag ska jag tvätta, och så ska jag träffa Emma och hennes hundvalp. På kvällen ska jag och Anna ha en sleepover med film och vattenpipa. Det kommer bli en fin dag. Jag längtar!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Det är härligt att vara ensam hemma och bara rå om sig :) Alla behöver den där egen-tiden!

2009-07-21 @ 10:47:45
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0