Sarah McLachlan - Angel






Det är lite såhär jag ser ut på foton tagna av Sofia. Hon är duktig hon!

Nu drar jag snart iväg hem till mamma och pappa. En shopaholics bekännelser skall läsas ut. (Elina, jag behöver snart låna de andra!!) Otroligt lättsam och rolig läsning! Kommer jobba med Emma imorgon och tisdag, det fick det hela att kännas en aning bättre, dock gör Emma sin sista dag på söndag, så jag är lite dyster, hon är kul att jobba med!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emlan

vilka fina bilder! gillar den sista skarpt :D

2009-07-05 @ 19:31:45
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0