Storstädning och Britney

Jag städar och jag städar. Drog på ett gäng låtar som brukar dras igång när det vankas utgång. Det går så mycket lättare med sån musik. Dammtorkning är klart, dammsugning klart, och torkning av golv är också klart. Nu ska jag få ordning på allt som ligger på köksbänken och köksbordet och torka de ytorna, samt spisen, diskbänken och kanske kaklet ovanför diskbänk och spis. När jag är klar funderar jag på att ta bussen upp till stan och använda upp de hundra kronorna jag har på Hemtex och de hundra kronorna jag har på Akademibokhandeln. Belöna mig själv litegrann med presentkort jag har liggande. (om jag vet var de är...)

Nu i städningen har jag tappat bort min mobil. Skickligt Johanna, skickligt som tusan!

Städmusik
(spotify)
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, du kan få alla mina papper jag slänger :P

2009-07-10 @ 13:50:25
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0