Tomatoooooooes!

Jag får galet mycket tomater på min kära tomatplanta på balkongen. Det bara dyker upp fler och fler hela tiden.

Jag har konstaterat att det är jobbigt att städa och diska, när man ska vara borta några dagar. Man har svårt att klura ut vilken del av städningen som faktiskt är allra viktigast. Och att packa. Gud vad jag tycker det är drygt...

Utgång till helgen. Fredag och lördag. Fredag = nyöppning på SATIN!!!!!! Dvs: ett måste!  Lördag är det klubben 90's på Stället. Också ett måste. Vilka är på att gå ut och dansa? Styra en klockren förfest!? 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0