Akut avbrott!

Arraxbollar, svettpärlor, bad, gigantisk isglass, Elina. Det var en bra stund vid Alnängsbadet. Skönt att cykla också. Att cykla i riktig värme känns verkligen jätte, jätteskönt.

Akut avbrott: 4 000 saknar varmvatten
Jotack, jag är visst en utav de där 4000 som saknar varmvatten. Jag fick diska det nödvändigaste i kallt vatten, och vara glad över att det bara var jag som skulle äta med de kallvattendiskade besticken. Men duscha i kallvatten vägrar jag, så nu får Eon skynda sig att laga den där läckan i fjärrvärmesystemet. Jag har nämligen badat i äckligt vatten idag, och imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Så jag måste duscha ikväll! Typ, för ett par timmar sedan, allra helst. Men det gick ju inte...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad jobbigt det med vattnet :o

förresten, härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

2009-06-30 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0