Alkemisten, Paulo Coelho

"Önskar man något innerligt, arbetar hela universum för att din önskan ska slå in."          ... ur Alkemisten av Paulo Coelho.

Jag tror bestämt att jag ska lägga mig nu, börja läsa Alkemisten på nytt. Jag känner nämligen att jag behöver fyllas av den känslan av hopp och tro som jag kände då jag läste den sist. Några sidor nu innan jag ska sova. Alla människor borde läsa Alkemisten, den ger ett nytt sätt att se livet och världen på, även om det är så att det synsättet glöms bort efter några månader - tyvärr. Men nu, nu ska jag minnas!

Godnatt. Önska mig ett lycka till för morgondagen. Jag suckar lite lätt, sådär så att ingen egentligen hör...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: En anonym sambo

Jaså du har hört det? ;P

Lycka till på jobbet!

2009-06-08 @ 09:19:30
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh hoppas de går bra på jobbet idag!

2009-06-08 @ 11:13:53
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0