Broby Grafiska var toppen!!

Broby Grafiska var grymt kul igår! Mycket tankeverksamhet, samarbete och skratt. En workshop som var toppen. Berättar mer imorgon! Om 1-2 veckor kommer beskedet. Kommer jag in eller ej?

Nu ska jag börja göra mig klar inför kvällen. Dusch, smink och hår ska fixas nu. När det gäller kläderna är jag fortfarande ett frågetecken. Ikväll bär det av till Elina. Fint sällskap och grillat, så mycket mer vet jag inte. Men det kommer bli toppen. Jag har inte hunnit med systemet, så jag tror att jag ska gå till Tempo och införskaffa några tjusiga små 2.25 cider.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

tank ju baby. haha

2009-06-20 @ 03:35:52
URL: http://annelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0