Dagens bestyr

Idag ska jag luncha med Dino, vilket betyder att jag ska ta en te eller något, och sen äta hemma. För nu börjar pengarna verkligen lysa med sin frånvaro, igen! Efter det ska jag cykla hem till Elina och se på hennes nya lägenhet. (Men jag är inte säker på att jag hittar hem till dig när jag ska ta mig dit själv Elina...)  I övrigt ska dagen ägnas åt att försöka glömma bort klumpen som finns i magen gällande jobbet...  Imorgon och tisdag ska jag iväg och gå bredvid två dagar till. På måndag den 15e börjar sedan allvaret på riktigt. Vilken glädje jag känner, vilken otrolig glädje!

Gällande framtiden som dyker upp där efter sommaren, så tror jag nog att jag ska fortsätta söka jobb i Norge. Jag vill läsa skrivarskolan på Öland, MEN jag är inte allt för pepp på ännu mer lån, lån för någonting som inte kommer bidra så mycket i det yrke jag kommer ha. Skriva KAN jag göra på egen hand. Men jag tackar ja till den, och jag ska på workshop och intervju på Broby grafiska. Jag måste hålla dörrarna öppna, men just nu lutar det åt att jag söker jobb i Norge.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk bara på pengarna när du jobbar! Är inte alla som får chansen till ett sommarjobb!

2009-06-07 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0