Dags för Broby grafiska

Håret är fixat, sminket är lagt, kläderna är på. Jag var pigg som en lärka, men nu börjar det faktum att klockan faktiskt bara är 04.18 märkas, det är nu ögonen väljer att kännas helt grusiga och trötta. Men vaken är jag! Om 10 minuter tänker jag kasta mig på cykeln och trampa till resecentrum, för nu bär det av mot Broby Grafiska. En workshop som ska bli otroligt intressant, (som vanligt är jag lite smårädd för att inte alls ligga på samma nivå som de övriga, men det är sånt jag märker, helt enkelt, det är ju ändå en workshop - inte arbetsprover...). Samt en intervju! Och på stoppet i Karlstad på vägen hem ska jag träffa Tim, det ska bli hur kul som helst!

Jag är hungrig... Det blir drickyoghurt på bussen. Och i övrigt hoppas jag att bussen stannar där det finns en Pressbyrån i Kristinehamn.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att vi ej ses ikväll men ha en toppen dag så hörs vi PUSS

2009-06-19 @ 12:38:44
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0