En himla massa klockslag!

03.30 ringer mitt alarm. 04.45 går bussen till Sunne. 08.00 är jag framme, 10.00 börjar workshop och intervjuer. 15.00 är det slut. 15.35 går tåget mot Karlstad. 17.37 är jag framme. Då umgås jag med Tim en timme. Tåget mot Örebro går 18.50, 21.10 är jag framme. Känns som att det blir en heldag på bussar och tåg, och en kort stund på Broby Grafiska, ungefär.

Nu ska jag packa ner mina funderingar i en väska, så att jag slipper det imorgon. Sen ska jag krypa ner i sängen. Det är trots allt bara 5½ timme tills jag ska gå upp, och jag kommer verkligen inte somna på en gång.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0