Förtidsrösta

Äter tunnbröd med ost till frukost, dricker te och äter banan. Inväntar klockan som ska bli 12.40, för att jag då ska cykla till arbetsförmedlingen och lida mig genom ett par timmar där. Efter den stunden ska jag möta upp min moster, vi ska då iväg och förtidsrösta. Egentligen känns det hela väldigt luddigt, jag tycker inte att jag hört så mycket om de olika partiernas röster, men jag är nog ganska säker på vad jag ska rösta på. Det jag vet, är ju att jag i alla fall inte vill att Sverige ska förbli blått, och någonstans måste det ju grundas inför nästa års val...

Nu: dags för lite smink. Ett försök till att ännu en dag se mänsklig ut.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: karin

Jag tänker bara på konstiga saker jämt. Liksom, det är säkert inte ens någon som lägger märke till mig som står där bland tidningarna! Men någon måste ju ha samma fantasi som jag?!



Lycka till med röstningen, jag vet vad jag ska rösta på jag med nu :)

2009-06-05 @ 12:12:12
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karinparin

Haha :D



Jag röstar på miljöpartiet! Vad ska du rösta på`?

2009-06-05 @ 12:30:30
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0