Jag kör livet på en relativt spontan nivå...

Jag kom inte in på Broby grafiska, men jag sörjer inte för det. Jag tänker istället att jag inte hade tillräckligt med förkunskaper för det, söker jag igen nästa år kanske jag kommer in utan tvekan. Nu är ju bara frågan vad jag gör istället? Har sökt in till Professionellt skrivande i Örebro, Media och kommunikationsprogrammet i Örebro, Kulturvetenskapliga programmet i Karlstad, jag har en plats på skrivarskolan på Öland. Men allra, allra helst...vill jag faktiskt åka till Norge och jobba några månader, dra ihop fina slantar, sen resa litegrann, och därefter - förhoppningsvis vara på det klara med vad jag faktiskt vill "bli".  Men jag kör lite på grejen att, den som lever får se. Jag kör livet på en relativt spontan nivå, vi får se var det leder mig!


Hade en toppenfin kväll hos Danne igår. Grillning med Danne, Lowe, Erik och Frida. Som chaufför fick jag inte smaka av det lagrade vinet, men jag njöt fullt ut av den alkoholfria cidern! Klockren kväll, tack hörrni!!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Låter skönt med spontanitet!

Du får nog en känsla av vad som känns roligast & bäst,

sen är det bara att köra på det.



Förresten, har du sett mitt senaste pyssel? :D

Det med en filmanknytning? :D

2009-06-28 @ 15:03:04
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0