Oklar i huvudet

Efter två dagars introduktion, kan jag nu säga att jag nästan är mindre klar i huvudet än innan. Det är 14 namn som ska präntas in, det är 14 personligheter och diverse som ska präntas in, det är hundra småsaker runt omkring allt. Och lite obekväm i allt känner jag mig, men det kanske är bara för att man känner sig lite bortkommen när ordinarie personal står intill och vakar som hökar?

Nu ikväll ska jag äta mammas hembakta bullar, ligga i soffan, spela alfapet med mamma, och bara mysa. Ibland är det skönt att vara hemma!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du kommer in i det snabbt!! :)

2009-06-02 @ 18:22:51
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej!

du kommer snart in i allt och kommer vara den bästa på hela abrtete!

men du, nästa vecka vad sägs om att ses någe? hur jobbar du



2009-06-03 @ 16:41:32
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0