Open art

Jag ska iväg till Rosalies nu för att träffa Niclas och David. En fika, samt lite samtal om Open Art som jag ska hjälpa dem att dokumentera det här året. Ska bli otroligt kul! Och tillsammans med Rosita ska jag ju ut och dekorera staden litegrann, kanske på morgonkvisten imorgon, eller morgonkvisten på söndag. Dekorera som en liten introduktion till Open Art. Så, nu beger jag mig mot Rosalies, återkommer senare i kväll. Skulle vilja till Njutas afterwork och sitta i deras gudomliga soffor - men det tycks inte var någon som vill följa med dit.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0